lite av ingenting

Mitt liv med diagnosen IBM och lite annat smått och gott som dyker upp under livets gång.

Träning och sommarröjning

Publicerad 2016-10-20 20:06:23 i Allmänt,

Idag har mamma varit här och vi har röjt ut lite i mina garderober och köksskåp. Skönt att få lite hjälp med det. Har gått i ett par skor sen i augusti😬😬. Sen var det styrketräning på HISO hos Ira. Första halvan gick bra. Tränade lite andra muskler i benen och tränade mycket benen överhuvudtaget. Kände i slutet ATG vänstra benet började skaka så Ira sa cykla lite. Tyckte jag skulle vara duktig och ställde mig på trampmaskinen och efter en stund vek sig benet och pang så låg jag på golvet. Stackars Ira blev rent till sig men det gick bra. Skrapade mig lite på armen och slog mig på en skinkan lite men inga större grejer. Jag är överglad för en sak. Har tagit bort min förhöjda kudde i bilen för att så pass "bra" har jag blivit efter all träning. Känns riktigt bra men blev lite ledsen idag när jag stöp på träningen men trots allt var jag ju trött och faktum är att min kropp sa till mig redan långt innan. Om jag bara lyssnat så. Borde lära mig lyssna på mig själv lite mer och oftare tror jag. Ahhh det kommer väl. Det var allt för nu.
See ya!!!!

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela