lite av ingenting

Mitt liv med diagnosen IBM och lite annat smått och gott som dyker upp under livets gång.

Semesterinställd????

Publicerad 2017-09-11 09:33:56 i Allmänt,

Min kropp är nog lite knepig. Verkar som den redan ställt in sig på att jag ska till värmen. Tycker att det är lite bättre i vänster ben eller är det bara inbillning?? Nu kommer problemet till det här med att hotellen på Kanarieöarna tror att alla är pygméer. Superlåga sängar superlåga stolar mm. Har skrivit till resebolaget ang detta om man kan kan få en extra madrass eller så. Ville också kolla ang handbagage. 

Jag menar skulle det vara ok att ta med både sittkudde och en handväska?? Min pappa säger nej men jag skrev ett mail så får vi se vad som händer. Det finns ju 2 som kan hjälpa till men jag tänker mest på nätterna. Är ju uppe och kissar minst 1 gång per natt. Känns lite taskigt att behövs väcka folk för det. Ja ja jag oroar mig väl för mycket men det är ju bättre att vara förberedd kan jag känna. Kollade vädret därnere och när vi är där blir det allt mellan 28-31 grader. NIIIIIIICEEEE!!!!!!!!
Lite dum tid åker vi förstås. Åker klockan 7 på kvällen så vi är inte framme förrän typ 1 på natten. Så den dagen går ju förlorad. Tyvärr. Varit bättre dem andra gångerna när vi åkt tidigt tidigt på morgonen. Då har men iallafall från lunch. Man kan gå och handla packa upp och då där. Ska ta med mina gåstavar också. De får mig att gå lite bättre. Känns tryggare med dem. 
See yaaaaaaaa!!!!

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela