lite av ingenting

Mitt liv med diagnosen IBM och lite annat smått och gott som dyker upp under livets gång.

Ingen lust med något alls

Publicerad 2017-01-09 09:41:50 i Allmänt,

just för tillfället har jag ingen lust med någonting. Bara åka och handla är tråkigt. Inte det att jag inte har någon energi utan mer att allt bara är tråkigt. Varje kväll hoppas jag att nästa morgon när jag vaknar är det bättre men Nix. Inte ännu iallafall. Inte så att jag känner mig precis deprimerad bara just att allt känns liksom meningslöst. Att åka till Mobilia eller så är ju annars något jag tycker är ganska roligt men inte ens det har jag någon lust med. Jag hoppas verkligen det vänder snart för jag har lite att göra. Hundarna måste duschas och klippas. Julgrejerna ska tas bort med mera. 
Kanarieöarna var ju helt superroligt. Oj vad jag dansade. Om man inte vetat jag är sjuk kunde ingen gissat det. Lite lite stelare än när jag var 25 men ändå höll jag mig på benen och tom med lite takt. Jag körde igång hela stället Och så var det förr oxå. När jag har roligt så smittar det verkligen av sig. Så har det alltid varit. Jag vill iväg igen och om det blir som planerat så blir det så snart också. Även om det är en typ av verklighetsflykt så är det nog precis vad jag behöver nu. 
träningen börjar igen denna veckan. Hoppas det kan trigga igång mig lite. Sjukdomen står stilla tycker jag förutom min vänsterhand. Jag tycker den blir sämre fort. Fast jag har ju en hand till ha ha. Som tur är. Skämt å sido. 
Det var nog allt för nu. 
See ya!!

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela