lite av ingenting

Mitt liv med diagnosen IBM och lite annat smått och gott som dyker upp under livets gång.

Prisa värmen!!!!

Publicerad 2017-02-06 09:16:23 i Allmänt,

Oj vilken skillnad lite värme gör på kroppen. Så fort jag går av planet känner jag hur alla leder mjuknar. Tyvärr är det samma sak på andra hållet. Alltså från värmen till kylan. Då är det tid att snubbla igen och svårt att hålla balansen osv. Trodde ändå inte drt skulle göra så stor skillnad men det är verkligen som natt och dag. Om jag fått en chans hade jag flyttat imorgon. Utan att blinka. Nu längtar jag bara efter sommaren såklart. Blir inga fler resor nu förrän till hösten kanske. Har dansat oxå som tokig. Likadant som förra omgången vi var iväg. Gick en lång runda uppför ett berg varje dag. En promenad på 1 timme lätt. Med stavar gick det jättebra. Kunde nästan gå i samma takt som innan jag blev sjuk. Inte dåligt. Ja ha nu är det vardag igen med allt vad det för med sig. Det är klart skönt att komma hem också men kunde ju som sagt varit lite lite varmare. 

See ya!!!!

En bild på utsikten från vårt hotellrum och i en trädgård vandrade en sköldpadda omkring. Lustigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela