lite av ingenting

Mitt liv med diagnosen IBM och lite annat smått och gott som dyker upp under livets gång.

Tjosan vad tiden går.

Publicerad 2017-09-06 08:25:00 i Allmänt,

Usch jag är så dålig på att sköta det här med bloggen. Blir så imponerad av andra som skriver flera inlägg varje dag. Just nu är det lite jobbigt med allt. Håller på att trappa ut mitt metadon efter 12 år och det är INTE lätt kan jag tala om. Känslorna bara väller fram och med tanke på att det känns lite jobbigt med diagnosen också är det nog inte det bästa valda tillfälle men jag hatar när folk ska säga åt mig vad jag får och inte får göra. Plus att jag tycker det är dags. Starka grejer det där. Tänk att man varit uppe på 90 mg. Varför hänger inte texten med här. Jäkligt irriterande. Nu verkar det som det kommer mediciner som ev fungerar. Har pratat med en professor uppe i Stockholm som är väl insatt i min sjukdom. Han trodde att man fick räkna med iallafall 2-3 år innan det kom till Sverige och var klart att ge recept på. Inlägget var ju i 2016 så 1 år har ju redan gått då. Skulle på möte i oktober just med IBM så han bad mig återkomma efter det. Hoppas få lite mer info då. Idag är det jobb några timmar. Börjar bli tufft att orka med men vill ju så gärna fortsätta. Får se hur pass det går. Får förlängt 1 år i taget. I december blir det avfärd till Kanarieöarna. Förhoppningsvis hinner vi med en runda till innan dess men  vi får se. Värmen får mig att må bra och sommaren här har ju varit katastrofal. Nej nu är det dags att gå med de fyrbenta en runda och sen får man väl äta lite. Tur man kan det iallafall. Ibland vill jag bara sova och sova och sova. Tänk om man vore hund?? Ha en bra dag alla. 

See yaaaaa!!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela