lite av ingenting

Mitt liv med diagnosen IBM och lite annat smått och gott som dyker upp under livets gång.

Värme på gåååång!!!!

Publicerad 2017-09-07 18:59:30 i Allmänt,

Nu åker jag till Kanarieöarna med pappa nästa torsdag. Tjohoo min kropp behöver värmen. Utan tvekan. Ska bli så roligt och skönt att komma iväg. Har varit lite öm i axeln idag men inte så så jag inte överlever.  Och nu är man ju glad när det är dags att åka iväg lite. Aldrig fel. Lustigt egentligen. Träffade en tjej imorse och hon berättade hon åkte till Grekland på måndag. I 14 dagar minsann. Var så avundsjuk. Bara några timmar senare ringer pappa och frågar om vi ska åka den 14. Tror ni jag sa ja? Ha ha OF COURSE!!! För övrigt har jsg gjort lite ärende idag. Var på Mobilia och skulle köpa skär till min klippmaskin på teknikmagasinet. Tji fick jag. Utgående ur sortimentet. Skit oxå. Nu får jag söka på nätet och tyvärr betala lite mer men men. Hundarna måste ju klippas så. Hittar den väl någonstans. 

Beställt gravendals cider hallon-lime också på systemet och dem var jag och hämtade. Goaste cidern jag druckit. Hittade iskaffe med Baileys i också och klart var jag tvungen att köpa några. Aj aj aj farligt goda. 
Så nu sitter jag här halvlullig och nöjd med dagen. Inga vurpor idag inte. Ännu. 
See yaaaaaaaaa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela